Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kurak | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Słaby adresBielsko zarejestrowany02.01.2004 @20:31:15 ostatnio na stronie06.06.2016 @14:19:54

"There's a hole in the world like a great black pit
And it's filled with people who are filled with shit
And the vermin of the world inhabit it
But not for long..."



http://www.vimeo.com/2796828 <=- filmik ze zlotu w BB

Kurak i Aparaty? http://www.flickr.com/photos/kurak/


# FRIENDS
-. http://kubafoto.digart.pl - kubafoto
-. http://ryniu666.digart.pl - ryniu666
-. http://slonikszczescia.digart.pl - słoniu
-. http://dziumka.digart.pl - dziumka
-. http://elmuda.digart.pl - elmuda
-. http://sevrit.digart.pl - sevrit
-. http://malaqian.digart.pl - Malaqian
-. http://kwaku.digart.pl - kwaku
-. http://kubek.digart.pl - kubek
-. http://ipy.digart.pl - ipy

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kurak.net OnetSkypekurakjs Gadu-Gadu3249553
digarty6 komentarze1093 posty na forum254

komputer / sprzęt
Mac Book Pro /// Toshiba Satelite /// Intel Core Duo 2,4 GHz / 2 GB DDR2 / GEForce 7950 GX2 ( 2GB ) / SAMSUNG 17" FLAT

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aliusartefix90    31.07.2008 @05:41:12
ten tekst o gównach jest tak genialny, że aż zaliczyłam wszystkie rodzaje zgonów..

o Panie... ff..fff.....
_______
zamiast łapać się brzytwy wolę utonąć i mieć twarz..
+misz    31.07.2008 @05:12:50
hehehe ... wreszcie
_______
http://misz.net misz.net - blog | http://misz.com misz.com - design
~dw90    31.07.2008 @02:48:01
Gratuluję DD
_______
...
~Berith    31.07.2008 @02:24:50
gratuluje DD
_______
Nie, nie mam problemów z piciem, oprócz momentów kiedy nie mogę się upić
+crislabno    12.07.2008 @11:18:02
dziekoweczka
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+Jaroslav    18.06.2008 @22:44:18
A praca praca praca ja od maja juz a Ola od poniedziałku zaczyna 10m ode mnie a co tam u Ciebie?
+crislabno    16.06.2008 @14:59:36
dziekowka
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+crislabno    14.06.2008 @23:17:41
dziekowka
tak, wiem bro ; D
pozdro !
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+crislabno    31.05.2008 @15:06:16
ah ta praca : )
hm , jeszcze nie wiem dokladnie , ale dam znac wczesniej jakos
pzdr !
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+crislabno    31.05.2008 @14:46:17
bez ironii a leci leci , na wakacje sie wybieram i musze zawal pracy nadrobic. a u Ciebie jak tam ?
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+crislabno    31.05.2008 @12:16:26
ciesze sie , ze Ci sie podoba
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+tony    27.05.2008 @19:21:00
Gratuluje wyroznienia na designineurope
^ipy    27.05.2008 @18:44:19
Cześć Łobuzie! u mnie w sumie troche po nowemu troche po staremu, siedze w tym w czym siedzialem czyli robie to co lubie, pozatym przeprowadzilem sie do wroclawia gdzie podjalem niedawno prace i jest w sumie dobrze nawet a co tam u ciebie? pracujesz? uczysz sie?
_______
^Dziumka    12.05.2008 @19:40:04
a no nie wiem. bo chwilowo malo wolnego, moze sie ktos do mnie przyjmie to pomyslimy pomyslimy
pozdro
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^Dziumka    12.05.2008 @14:19:58
tak tak, ale na to jest logiczne wytlumaczenie :D
ten pan jest w tym calym harmiderze a we wnetrzu jest magiczny spokoj, chcial zeby bylo zaznaczone ze on do tego nie pasuje.
mi tez to trochu nie pasi, ale on tak chce.
klient nasz pan hehe

dzieki kuraku
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^Dziumka    04.05.2008 @19:53:17
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^Dziumka    30.04.2008 @22:23:45
Ależ bylismy dzis u Gosi : P
a tak poza tym to caly czas praca praca i praca i dopiero dzis wolne.
W sobote macie czas? moze sie umowimy
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^matheooosh    18.04.2008 @16:31:44
nie ma za co. nalezało sie. na Be zostawiłem małe info
ostatnio edytowane: 2008-04-18 16:31:56
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
+Jaroslav    22.03.2008 @19:00:42
hehe dzięki i wzajemnie :D
^Dziumka    21.03.2008 @23:43:57
dziekuje wzajemne pozdrowienia a toż to czemu ze strzegomia? mam nadzieje ze to tylko wizyta swiateczna chyba nas nie zostawicie?
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^Dziumka    20.03.2008 @23:48:28
nie mam duzego 'digusia" :D
nie chciało mi się pomysł wykonany w 5 minut
takie na jajco chodziło o żart nie powage
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
+Jaroslav    13.03.2008 @19:29:49
http://www.digart.pl/grupy/214 czytaj wątek na forum na temat zlotu

ps.Jeśli nie jesteś w grupie to się dopisz
-hdtv    09.03.2008 @14:12:01
to ja go sprobuje nakrecic to cos bysmy sie spili generalnie

btw. link z gownami mnie rozwalil na kawalki i dalej w szoku jestem
-hdtv    09.03.2008 @14:02:06
bierz Krzycha ziomek na zlot
^Dziumka    07.03.2008 @10:15:08
było zajebiście, masz fajnych znajomych , pozdrawiam i za ostatnią gadkę przepraszam, ale ja już tak mam jak jestem najebana
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt