Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kurak

dawno nic nie dodawałeś

podoba się


się podoba

fajne ujęcia i kadry (choć fotografem nie jestem to będę się mądrzył )

bardzo eghm... ładne użycie czerni i bieli eksponujące sylwetkę tejże modelki
bla bla bla


gites!
kiedy będziesz na jakimś zlocie to będzie się można spotkać znowu


troche jak z przedszkola ... nie sądzisz?


badziew jak dla mnie

(poniżej przeciętnej)


pomysłowe ... fajnie dobrane kolory choć ten żółty box "fast shot" za bardzo daje po oczach i biały tekst jest słabo widoczny


bardzo fajne, przyjemne dla oka


fajne a nawet bardzo


GREAT!


no co się będę powtarzał ... gratulacje ...


Super! Nic dodać nic ująć


niby normalne, niby zwyczajne ale jednak bardzo fajne


zdjęcie fajne ale nie wiem czy na DD


Chciało Ci się nieść ten fotel tam?


bardzo ... a nawet bardziej


cool


fajne ... proste i pomysłowe


SUPER! ... świtne wykonanie




a mówiłeś że nie robisz fotek z ciemnym tłem ;] ... i zmień tą ramke!


fajna muszka/szczurek ... nie znam się ...
konkrenie pomyślane i konkretnie wykonane


NIEZŁE GÓWNO

gdzie tu jest artyzm?!
wycięte jakieś gówno skopiowane 3 razy i kurde podpisane ... no sorky .. jakby była ocena gówno to bym ją dał

żal mi Was


^Kubek 30.03.2006 @19:07:10
"coś mało powierzchni użytkowej"

i to bardzo mało!

wogóle mi się ten projekt nie podoba .. .tło brzydkie (bleee)
jedyne co to nawet fajnie z tą galerią wymyśliłeś ... chciałbym to zobaczyć w akcji flash/html-css to wtedy ocenie


bardzo fajne .. .ciemne i stylowe ... podoba mi się menu i t ow topie i po bokach .. .ale jakoś pole na tekst bardzo odstaje od reszty ... jest duże i białe ... może daj jakiś akcent jakby to była kartka albo coś :P


"- Tato czy ja jestem jakiś inny?
- Nie ... ty jesteś po prostu orginalny
- :?
- wszystko co orginalne jest lesze ... dżinsy są lepsze, płyty są lepsze ... i ty jesteś lepszy" Ani Mru Mru - Tofik
jakoś tak to brzmiało ale jeżeli Ty jesteś orginalny to wole lumpeks i płyty z targu ;] ...

ale teraz tak na poważnie ... nie powiedziałbym że jest to orginalne ... ale na pewno inne ... wogóle się nie przyłożyłeś ... wrzucona jakaś torebka (ciekawe czy sam wycinałeś choć wątpię) logo (pewnie wycięte wcześniej z splasha), pionowy biały pasek i troche tekstu ... 4-6 minut roboty

nu nu ... proszę się trochę postarać bo nawet nie chce mi się oceniać :P


~dayv: ja też nie mam za nic złego komentowanie prac ... ale co tu zrobić a kogo miał urazić ten komentarz? ... bo nie widze w nim nic takiego dziwnego ... :P



Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt